?מה מניע יותר, רגש או שכל
.יש הסבורים שהגישה הרגשית כבר שולטת
Solange Castanheira
7/19/20241 min read
הפרסום מתמודד עם הדילמה הזו במשך עשרות שנים, כמעט מאז הקמתו. תעמולה רגשית או תעמולה רציונלית? מה הכי מעסיק?
מפרסמים כמו ביל ברנבך, למשל, השקיעו את כל כספם בתקשורת רגשית. לדבריו, פרסום הוא רגש ובזה נגמר העניין. הוא יצר חלקי פרסום חשובים עבור חיפושית פולקסווגן.
עם זאת, דיוויד אוגילבי האגדי, מחבר ספר הפרסום הנמכר ביותר בעולם, "וידויים של מפרסם", החל את הקריירה המזהירה שלו בהאמין בפרסום רגשי, אך שינה באופן קיצוני את השקפתו. הוא סיים את הקריירה שלו בשיווק ישיר, תקשורת רציונלית ביותר.
ואתה, מה אתה חושב? בסרטון זה של ארמנדו לוי תלמדו על החזון של המפרסם ג'ון סטל, מחבר הספר "אמת, שקרים ותעמולה", שיצא בשנות ה-90. הפעל את הכתוביות באנגלית.
Contacts
Office
Yavne, Israel
© 2024 All Rights Reserved